28.11.2013

אפליקציות תרבות ובידור מובילות בישראל

עולם הסמארטפונים באופן כללי ובפרט אייפון 5 הפך את חיינו לפשוטים, קלים ובעיקר מהנים יותר. זמן שווה כסף, והפלא הקטן הזה יכול לחסוך לנו לא מעט כאבי ראש באספקטים שונים של החיים.

אחד מפלאי אייפון 5 ומכשירים סלולאריים באופן כללי הוא האפליקציה. אפליקציות מקלות לנו על החיים בכל מובן אפשרי, הן מספקות לנו מידע, מאפשרות לבצע פעולות שונות ומעניקות פתרונות יצירתיים לכל הצרכים שלנו.

אחד מהתחומים שבהם אפליקציות מככבות זהו תחום התרבות בידור פנאי. לרשותכם קיים מגוון עשיר מאד של אפליקציות, רובן אגב ללא שום עלות, שיסדרו לכם את החיים הפרטיים מא' ועד ת', כל שעליכם לעשות הוא למצוא את האפליקציות, להוריד אותן ולהתחיל להנות מהחיים.


היכרויות בסלולארי 

בא לכם לקרוע את העיר, אבל אין לכם פרטנר לעשות את זה איתו? מסתבר שמישהו כבר חשב עליכם ופיתח עבורכם אפליקציה שתסדר לכם את הלילה. העיקר שלא תישארו לבד.

עולם ההיכרויות תפס מקום מרכזי בחיי הפנויים פנויות, והפך לתפוח אדמה לוהט בעולם הסמארטפונים. מאז תחילת עידן הטלפונים החכמים התחילו לצוץ אפליקציות הכרויות המבוססות על מיקום, ומאפשרות לאתר פרטנרים מתאימים שנמצאים בסביבה, עם מגוון פיצ'רים מגניבים, רובן, אגב, בחינם.

Okcupid  היא דוגמה לאפליקציה כזו, הפופולרית מאוד בקרב הקהל הישראלי ובה ניתן בקליק אחד לאתר מאות משתמשים - ולא משנה איפה אתם נמצאים. עולם קטן כבר אמרנו?

למצוא מסעדה או צימר מהאייפון

אז מצאתם זוגיות? מזל טוב. זה הזמן להיכנס למצב רוח רומנטי. בא לך לפנק אותה בארוחה לאור נרות, ואין לך שמץ של מושג לגבי מקום כזה? גם על זה חשבו. ניתן למצוא עשרות אפליקציות בהן המלצות על מסעדות לפי סיווג.

ואם הגיע הזמן לפנק את החברה בסוף שבוע בצימר. קליק קטן ישלח אתכם להינות בקלות מנופים קסומים בארץ הקודש. אם כבר יצאתם לטבע אז תוכלו למצוא המון אפליקציות שישלחו אתכם לכל האתרים, המסלולים ומרחבי הטבע השווים ביותר, ובוסף תוכלו לקבל אפילו הדרכה קולית על כל מקום.

בא לכם סרט טוב. כבר לא צריך לפתוח עיתון או להיכנס למחשב. אייפון 5 יהפוך בשבילכם בין רגע למבקר קולנוע. 
פעם היו אומרים שלכל בעיה יש פתרון. אז היום אומרים שלכל בעיה יש אפליקציה

ומה עם המוזיקה?

כמה פעמים קרה לכם ששמעתם שיר ברדיו שגרם לכם צמרמורת, אך לא הצלחתם לזהות את המבצע? טוב, אז כבר לא צריך לזמזמם את המילים לחבר בטלפון ולהישמע אידיוט. אפליקציית Shazam,  שהפכה לאחת מהאפליקציות היותר פופולריות בעולם, תפתור לכם את הבעיה באופן מיידי. פשוט תצמידו את המכשיר לרמקול, וברוב המקרים האפליקציה תשלח לכם קישור לקליפ ביוטיוב. עכשיו נשאר רק להתענג על השיר שוב ושוב - עד שיימאס לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה