9.7.2012

שירות פקס למייל – ככה שולחים היום פקס


הטכנולוגיה המתקדמת מביאה איתה פתרונות רבים ואמצעים מגוונים כדי להקל על חיינו. פתרונות אלה, שמשתלבים בתחומי החיים השונים שלנו, עוזרים לנו לבצע פעולות רבות במהירות, בקלות ובעיקר – ביעילות. אחד החידושים שהתווספו לאחרונה לעולם הטכנולוגי הוא שירות פקס למייל. במקום לרכוש מכונת פקס (פקסימיליה) גדולה ויקרה, ניתן לשלוח את הפקס ישירות דרך האינטרנט. מדובר בחיסכון בזמן, בכסף ובמשאבים ופתרון נהדר ומתקדם, המתאים לכל אחד. כיצד זה עובד? הנה, התשובה. 

מהו שירות פקס למייל

נכון, מכונת הפקס מלווה אותנו כבר שנים רבות והיום אף ניתן להשיגה בצירוף טכנולוגיות נוספות, כמו, למשל, מדפסת משולבת, הכוללת את הפקס, אפשרויות ההדפסה והסורק, ובכל זאת, הנה רעיון חלופי: מתנתקים ממכשיר הפקסימיליה המסורתי, ומתחברים לשירותי שליחה וקבלה של פקסים דרך המייל. חברות רבות, בשנים האחרונות, שגילו את הרעיון הנהדר הזה, משווקות את שירות פקס למייל, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים, במטרה לחסוך בעלויות ולייעל את תהליך העבודה. כדי לעשות זאת, לא צריך להתקין כרטיס מודם מיוחד, לא צריך תכנת פקס ואפילו גם לא קו טלפון. כל מה שצריך הוא אפשרות לחיבור אינטרנט ותוכנת אי מייל.

איך עושים את זה?

עם שירות פקס למייל שולחים את הפקס לכל מי שרוצים בשניות בודדות. שליחת הפקס נעשית באמצעות תוכנות האי מייל החינמיות השונות, כמו הג'ימייל, היאהו, האאוטלוק ועוד בצורה פשוטה וקלה. את השליחה ניתן לעשות מכל מקום ובכל עת. אין צורך להמתין בבית לפקס או להישאר במשרד. שליחת פקס במייל היא פתרון מצוין ומתקדם מאד – התחברות קלה אל השירות ואפשרות לשלוח או לקבל באופן מיידי את הפקס. השליחה היא פשוטה מאד, בדומה לכתיבת אי מייל רגיל. נכנסים אל תיבת המייל, רושמים את ההודעה או מצרפים אליה את הקובץ שאותו מעוניינים לשלוח כפקס ומקלידים את מספר הפקס, שאליו מעוניינים לשלוח, בתיבת ה"אל/TO". לאחר הלחיצה על "שלח/SEND" יישלח הפקס/המייל באופן מיידי. 


למי מיועד שירות פקס למייל

שירות שליחת פקס למייל מיועד לכל אלה, המעוניינים להשתמש בטכנולוגיה הנפלאה הזו וליהנות מיתרונותיה הרבים. בין אם מדובר במשרד או בבית פרטי, זוהי אפשרות מצוינת ופתרון חלופי למכשיר הפקסימיליה. במידה ומדובר, למשל, במשרד של מספר עובדים, כל אחד מעובדי המשרד יכול ליהנות מהשירות על ידי ההצטרפות אליו. אפשרות אחרת, היא להגדיר אך ורק מספר עובדים שהם עצמם יוכלו להשתמש בו. גם בבתים הפרטיים יכול כל אחד, שהתחבר אל השירות לשלוח פקס במייל. זוהי דרך נהדרת לבצע את השליחה באופן יעיל, חסכוני מאד ופשוט. השירות מתאים גם לאלה, המתכננים שהות בחו"ל, בין אם לצרכי עבודה או לצרכים אחרים ומעוניינים לשלוח פקס במהלך שהותם. באמצעות השירות יוכלו לבצע זאת ישירות דרך מחשבם ומבלי לשלם על כך עלות של שיחת טלפון למדינה אחרת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה