11.3.2012

קניות באינטרנט - מוצרי חשמל ואלקטרוניקה באינטרנט

רכישת מוצרי חשמל באינטרנט הופכת לפעולה נפוצה ומועדפת על ידי הצרכן הישראלי. לרכישת מוצרי חשמל באינטרנט יתרונות רבים, אך יש לבצעה בחוכמה, ביעילות ובזהירות. הכתבה שלפניכם מציעה טיפים לרכישת מוצרי חשמל באינטרנט, טיפים שיסייעו לכם לבחור מוצר חשמלי איכותי באופן בטוח ויעיל..

בעבר הלא ממש רחוק קשה היה לנו לדמיין מצב בו נוכל לרכוש הכל מבלי לצאת מהבית. תיאור מצב בו אדם יושב מול מסך, צופה באינספור אפשרויות קנייה ובוחר, על ידי לחיצת כפתור, מוצר כלשהו, היה נראה דמיוני ובלתי מתקבל על הדעת. אבל כבר נאמר שהנה העתיד כבר כאן. יותר ויותר אנשים למדו להכיר את האפשרות של קניות באינטרנט והם סומכים על התהליך עתיר היתרונות והפשוט בסופו מגיע לביתם מוצר טוב ואיכותי בו בחרו אחרי סקירה רצינית וממושכת.

רכישת מוצרי חשמל באינטרנט
המוצרים המבוקשים ביותר והנקנים ביותר ברשת הם מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. קניית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ברשת מתבצעת כל יום על ידי לא מעט גולשים שלמדו להעריך את האפשרות לסקור את כל מכשירי החשמל הקיימים, להשוות מחירים בין עשרות אתרי אינטרנט למוצרי חשמל וחנויות, להתרשם מהאופן בו לקוחות אחרים המשתמשים במוצר מרגשים עימו, לקבל את מלוא המידע אודות המוצר ואודות האחריות, והכול בלחיצת כפתור מבלי לצאת מהבית; ובנוסף המוצר שבחרו מגיע עד אליהם הביתה! אז למה לא בעצם?

אכן, רכישת מוצרי חשמל באינטרנט היא דרך טובה, יעילה ומומלצת לקנות כל מוצר חשמלי עליו חלמת. אתרי אינטרנט רבים מציעים למכירה מוצרי חשמל. ניתן לבצע קניות באינטרנט של מכונות קפה, מערכת קולנוע ביתית, סטרימרים, שואב אבק רובוטי, מכונת כביסה, טלויזיות, מדיח כלים, תנור, מייבש כביסה, מחשב, דיוידי, נגני MP3, מזגן, מכשיר ניווט – GPS ועוד.

לקנות חכם
כדי ליהנות מהיתרונות שמניבה האפשרות של קניות באינטרנט יש לנקוט בכמה אמצעי זהירות וכן ליישם מספר צעדים מומלצים שיבטיחו קנייה של מוצר אופטימלי במחיר סביר שאכן יגיע לידי הקונה. המלצה זו מקבלת משנה תוקף כאשר מדובר בקניית מוצרי חשמל. מוצרי חשמל נחשבים למוצרים יקרים ורגישים ורצוי להקפיד על יישומם של מספר כללים בהליך רכישתם באמצעות האינטרנט.

רכזנו עבורכם מספר טיפים שילוו אתכם בדרך לרכישה מוצלחת של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה באינטרנט:

השוואה: האינטרנט מאפשר לגולשים המעוניינים לרכשו מוצרי חשמל להשוות בין הרבה מאד חנויות ובין הרבה מאד חברות מבלי לכתת רגליים, מבלי להתעייף ומבלי לשמוע את הדיבור הבלתי פוסק של מוכרים נלהבים. בלחיצת כפתור פשוטה, בזמן הישיבה במזגן ואפילו תוך לגימת קפה אפשר ללמוד מה המחיר שכל חנות או כל אתר אינטרנט דורש עבור מוצר מסוים. מומלץ לבקר בכמה שיותר אתרי מכירות באינטרנט וכן באתרי השוואת מחירים שפורסים מלבד המחיר גם מידע נחוץ נוסף אודות כל מוצר ומוצר. מומלץ לבקר ביותר מאתר השוואת מחירים אחד.

כמה שיותר מידע: האינטרנט מהווה מקורה למידע בלתי נדלה בכללו מידע אודות מוצרי חשמל. כל גולש המעוניין לרכוש מוצר חשמלי כלשהו יכול ללמוד רבות אודותיו מהאינטרנט ולקבל מידע אובייקטיבי, נטול אינטרסים ופניות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא, בנוסף לקריאה אודות המוצר עצמו, קריאה של ביקורות גולשים. אנשים שרכשו את המכשיר והתרשמו ממנו מפרטים רבות אודותיו, אודות יתרונותיו וחסרונותיו, אודות תפקודיו, מראהו, המענה שלו לציפיות ועוד. מומלץ לבקר בכמה שיותר אתרים המפרסמים ביקורות גולשים ולקרוא כמה שיותר ביקורות. קחו בחשבון שחלק מהגולשים מושתלים ולכן התעלמו מביקורות משבחות באופן קיצוני שעומדות בסתירה ליתר הביקורות שנראות יותר מקוריות ואמינות. ככל שתקראו יותר בקורות גולשים אודות מוצרי חשמל כך תקבלו תמונה רחבה יותר.

ללמוד את המוצר: על חשיבות המידע אודות המוצר וזמינותו ברשת כבר כתבנו בטיפ הקודם. הצעד הבא שלכם זה לאסוף מידע אודות המוצר וללמוד אותו לעומק, על כל היבטיו. לצפות בתמונות, לקרוא באתר החברה על כל התפקודים והמאפיינים שלו, לקרוא באתרים אחרים תיאורים שלו, להבין כיצד הוא נראה, כיצד הוא מופעל ואיפה החסרונות שלו. אם אינכם יודעים באיזו חברה לבחור מומלץ לעבור על מספר מוצרים של כמה חברות ולהשוות ביניהם.

מידע ממוקד: בשל כמות החברות המייצרות מוצרי חשמל וכמות אתרי המכירות באינטרנט הגולש בהחלט יכול להתבלבל. לכן אנחנו ממליצים בחום לגולש המעוניין לרכוש מוצרי חשמל באינטרנט ואיננו ממוקד מראש במספר קטן של חברות להתחיל את דרכו בקריאת מדריך קנייה.
האינטרנט מוצף במדריכי קנייה של מוצרים,המפרטים לגבי מוצר ספציפי אילו חברות מציעות אותו, אילו דגמים קיימים, מה כדאי לבדוק לגביו, איך כדאי לרכוש אותו ומה הצעדים המבטיחים רכישה מוצלחת שלו. כך, ניתן למצוא מדריכי קנייה המסבירים איך לקנות שואב אבק, איך לקנות מכונת כביסה, איך לקנות טלויזיה, מערכת קולנוע ביתית, איך לקנות מדיח כלים, איך לקנות תנור, איך לקנות מייבש כביסה, איך לקנות מחשב נייד, איך לקנות דיוידי, איך לקנות נגן MP3, איך לקנות מזגן או מכונת קפה ביתית, איך לקנות מכשיר ניווט – GPS ועוד.

לקרוא את האותיות הקטנות- כולנו מכירים את הרגע בו אנחנו נרשמים לאתר אינטרנט או רוכשים מוצר באינטרנט ואנחנו ממלאים בקפידה את כל הפרטים המבוקשים, אך כשאנו מגיעים לשדה המבקש לסמן וי שיעיד כי קראנו את תקנון האתר- אנחנו מסמנים וי וממשיכים הלאה. ובכן... תעצרו! בעת רכישת מוצרי חשמל באינטרנט חשוב מאד לקרוא את האותיות הקטנות, לקרוא את כל התקנון לעומק ולוודא מספר דברים חשובים:
לוודא שיש אחריות למוצר, לוודא שתעודת האחריות מגיעה עם המוצר חתומה ומאושרת, לוודא שיש לה תוקף ולהבין מהי תקופת האחריות.
עוד חשוב לברר ולבדוק מהן אפשרויות ביטול העסקה, האם ניתן להתחרט על הרכישה, מתי ואיך.
כמו כן חשוב להבין מה ניתן לעשות אם המכשיר לא מסופק בזמן או לא מסופק בכלל.
לוודא מה המחיר כולל בדיוק ומהי תקופת האספקה.
אם אין תשובות בתקנון חשוב להתקשר לשירות הלקוחות ולשאול הכל בטלפון. פעולה זו נחוצה ממילא כדי לוודא שיש מישהו מאחורי הקו, שיש לאתר המכירות באינטרנט אבא ואמא, שיש עם מי לדבר ולמי לפנות במקרה של תקלה או עיכוב. אין אפשרות להיות זהירים מדי! מוצרי חשמל עולים לא מעט כסף וחשוב לבדוק מספר פעמים שהעסקה מתבצעת כראוי כדי לא להתחרט.

אבטחה: הטיפ האחרון שלנו נוגע להשלמת העסקה. ערכתם השוואת מחירים, קראתם ביקורות גולשים, מדריכי קנייה וחוברות הדרכה על המוצר, קראתם לעומק את התקנון, התקשרתם לשירות הלקוחות ושאלתם שאלות, הגיע זמן התשלום. גם עכשיו נדרשת מכם זהירות- חשוב מאד לוודא שהאתר מאובטח בטרם מסירת פרטי כרטיס האשראי.

וזהו, עכשיו כל שנותר לכם זה ליהנות מהמוצר שרכשתם ולפרסם עליו ביקורת משלכם אחרי שתלמדו אותו, כך שגולשים אחרים ידעו אם כדאי להם לרוכשו או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה