26.8.2012

מהם רמקולים שקועים – כדאי לדעת

רמקול שקוע קיר
בכל הקשור לתחום הסאונד, אפשר למצוא כיום מגוון רחב מאד של פתרונות, המציעים עוצמות סאונד גבוהות ואיכות סאונד ברמה, שכמותה לא הוצעה לנו בעבר. בין אם מדובר בצפייה בסרט או אפילו הקשבה לדיסק חדש של זמר אהוב, כולנו רוצים ליהנות מעוצמת סאונד טובה ואיכותית. הקפדה על רכישת רמקולים, הנחשבים לאיכותיים ואמינים, תאפשר לנו ליהנות מכך ותהפוך את החוויה כולה לבלתי רגילה. אחד הפתרונות המוצעים כיום הם רמקולים שקועים. מהם רמקולים אלה וכיצד ניתן לשלב אותם בבית? על כך, במאמר הבא. 

רמקול שקוע בקיר – בשביל מה צריך את זה?

רמקולים שקועים בקיר הינם רמקולים, שממש כפי שמרמז שמם, נבנים ישירות בקיר, בתוך גומחה שנוצרה במיוחד עבורם. בדרך זו הם אינם בולטים לעין, אינם תופסים מקום ולא פחות חשוב מכך, משתלבים באופן טבעי עם העיצוב הכללי של הבית או של החדר שבו הם מותקנים. יתרונם של רמקולים אלה הוא העובדה שניתן להתקינם בכל קיר, לרבות קיר גבס, כפי שיש לרבים. למעשה, התקנתם של רמקולים אלה עשויה להיות פשוטה וקלה הרבה יותר כשמדובר בקיר גבס, שכן אז ניתן לעצבו באופן המדויק ביותר בהתאם לגודל הרמקול ולמיקום שבו מעוניינים. כך ניתן יהיה ליהנות מסאונד איכותי, ממש כפי שמפיקים רמקולים חיצוניים, שאינם שקועים בקיר, אך בו זמנית גם לא לפגוע בעיצוב החדר או הבית כולו. מידע נוסף: 

למי זה מתאים?

רמקולים שקועים בקיר מציעים יתרונות רבים, ההופכים אותם לפתרון מצוין. הם מתאימים לחללים קטנים, שאפשרויות מיקום הרמקולים בהם מוגבלות מאד. בשל התקנתם ישירות בתוך גומחה בקיר, הם אינם תופסים מקום ולכן מתאימים למקומות בהם השטח הכולל איננו רב מדי. רמקולים אלה מתאימים גם לכל מי שמעוניין באיכות סאונד טובה בכל אחד מחדרי הבית. יתרון נוסף של רמקולים אלה, הוא העובדה שניתן להתקינם בכל חדר, ואפילו בחדרי האמבטיה. חובבי המוסיקה, יוכלו ליהנות מסאונד מצוין גם בזמן המקלחת, בזכות רמקול איכותי, שמותקן בתוך גומחה בקיר, שכמעט ואיננה נראית לעין. רמקולים שקועים מתאימים גם למי שמעוניין שעיצוב הבית או החדר לא ייפגע בשל התקנת הרמקול ויישאר נקי, יפה ואסתטי ממש כפי שהיה לפני כן. 

כדאי לזכור: כדי למצוא את הרמקול השקוע המתאים, מומלץ לבצע סקר שוק מקדים ולבדוק דגמים שונים. כדאי לבחון את עוצמת הסאונד ואיכותו, ומתוך המבחר הרב לבחור את האפשרות הטובה והמתאימה ביותר. כך ניתן יהיה ליהנות מיתרונותיו הרבים של הרמקולים השקועים, לצד הסאונד המצוין שמציעים.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה