28.11.2014

קפה מכוכב אחר

מכונת קפה לבית ולמשרד
בשנים האחרונות ניתן לראות מכונת קפה בבתים רבים. אם עד היום אנשים העדיפו לפגוש את חבריהם או ללגום בגפם קפה טעים בבית הקפה, כיום הדרישה היא לאיכות גבוהה של קפה טעים, גם בבית. מאמר זה יגולל בפניכם נתונים חשובים ומעניינים אודות טרנד מכונות הקפה בישראל ויציג בפני הקוראים את סוגי המכונות האהובות על הישראלים.

מכונות קפה- ריבוי אפשרויות

בשנים האחרונות מכונות הקפה הביתיות חולשות על שוק הקפה הישראלי. בבתים רבים בארץ ניתן לראות מכונת קפה צבעונית עם מיכל ערבוב לחלב מוקצף קר או חם וקפסולות או תערובות קפה, כאלו שבעבר נהוג היה לראות רק בבתי קפה. מכונות אלו הם עדות לכך שהישראלים אוהבים קפה ומעוניינים לשתות קפה טעים ואיכותי גם בבית. דבר נוסף שתרם לכך שאנשים רבים קונים מכונות קפה לבית, הוא המחיר של המכונה. בשנים האחרונות המחירים של מכונות הקפה הביתיות צנחו פלאים, דבר שמאפשר לאנשים רבים לקנות אותן.

מכונות קפה- סוגים עיקריים

ישנם סוגים רבים של מכונות קפה ביתיות ברמות שונות ובטווח מחירים משתנה. ישנן מכונות קפה של חברות מוכרות מאוד, כמו מכונת קפה לוואצה ויש מכונות קפה של חברות פחות מוכרות ממדינות שונות ברחבי העולם. חשוב לדעת שרוב מכונות הקפה הזולות והצבעוניות, שמיועדות לבית, הם לא אותן מכונות קפה גדולות ומסורבלות שמוכרות לרובינו מבתי הקפה והמסעדות, רובן גם אינן מקצועיות כמו מכונות בתי הקפה, אך הן בהחלט יספקו לכם את אותו סוג קפה בעל טעם עשיר עם ניחוח משכר בו אותו אתם מעוניינים לחוש בבקרים כאשר אתם מתחילים את יומכם. שני הסוגים העיקריים של מכונות הקפה הביתיות הם:

  • מכונות שפועלות על קפסולות (פודים)- הקפה ארוז בקפסולות וכל שצריך לעשות הוא לשים את הקפסולה במכונה וללחוץ על הכפתור. יש סוגים שונים של קפסולות והצבע לעיתים מעיד על סוג תערובת הקפה שבקפסולה. יש לקחת בחשבון שיש לחשב את מלאי הקפסולות אותו יש לקנות.
  • מכונות שעובדות על פולים וטחינה- מכונה שטוחנת את הפולים הטריים בהם בחרתם. היתרונות כאן הם שהארומה הנפלאה והחזקה תמלא את חלל הבית מדי בוקר, החיסרון הוא שתצטרכו לדאוג לתחזוקה קבועה של המכונה על כל חלקיה ולנקות בקפדנות את החלקים השונים על מנת שאלו יוכלו לשמש אתכם בעתיד.


מכונות קפה- חשוב לדעת


  • ההבדלים- יש לקחת בחשבון שמכונות קפה ביתיות נבדלות ממכונות מסחריות ומשרדיות, שכן הן מספקות תפוקה קטנה יותר המתאימה לדפוס הביתי. בנוסף, הן בדרך כלל קטנות יותר מבחינת גדול וזולות יותר מבחינת מחיר.
  • מחירי קפה- נכון להיום רוב החברות מאפשרות ללקוחותיהם לקנות כמות מסוימת של קפסולות במחיר מבצע ועל כן יש לבדוק את המבצעים לפני הקנייה.
  • בחירה- יש לוודא שאתם קונים מכונת קפה ביתית או משרדית של חברה מוכרת, שמספקת אחריות על המכונה. תמיד כדאי לדעת שיש אל מי לפנות במקרה של בעיה או שאלה לגבי מכונת הקפה הביתית.


לסיכום, נכון להיום יש אפשרות ליהנות ממכונת קפה ביתית ואיכותית שתעניק לבקרים שלכם משמעות אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה