24.9.2014

טלוויזיות חכמות- כל מה שצריך לדעת


הגלגול של הטלוויזיות הוא מעניין מאד. מטלוויזיות קטנות ששידרו בשחור לבן, אנו משתמשים היום בטלוויזיות HD וטלוויזיות חכמות שהסוגים שלהם כל הזמן הולכים ומשתכללים. הטלוויזיות החכמות מציעות עיצוב ממשק משתמש חדש שבנוי מתפריטים אינטראקטיבים שנותנים לצופים שליטה מלאה בכל הפונקציות האפשרויות בעת הצפיה כולל שליטה באיכות התמונה אבל גם בעוד שפע של אופציות שמציעות הטלוויזיות.

שליטה מלאה

רוב הטלוויזיות עושות שימוש בשלטים המוכרים לנו כשההבדל הוא בצורת המקשים או בפונקציות שהם ממלאים. עם זאת, ישנן טלוויזיות חכמות אשר מאפשרות לשלוט בכל הפונקציות שלהן גם דרך המכשיר הנייד. חלק מהטלוויזיות מאפשרות גם לשלוט במסך באמצעות תנועה או קול. גיימרים יכולים לשלוט בטלוויזיות החכממות דרך שימוש בממשק אל חוטי המתחבר לכניסת ה- USB. אין כל ספק כי עיצוב ממשק משתמש מתייחס גם לדרך השליטה בטלוויזיה וגם לפונקציות שניתן להפעיל בה.

איכות התמונה

אחד השינויים הבולטים ביותר בטלוויזיות החכמות הוא איכות התמונה. האיכות הולכת ומשתפרת והטלוויזיות מצד אחד מביאות לנו מסכים גדולים יותר ומצד שני תמונות ממוקדות יותר. מסכי הטלוויזיה עברו ממסך שטוח למסך LCD ועתה אנו בפתח המסכים אשר נקראים OLED שמציעים את הרמה הגבוהה ביותר של חדות בטלוויזיה. כמובן, ישנן גם טלוויזיות המשדרות בתלת ממד וניתן להנות מחוויה בבית ממש כמו בקולנוע. איכות התמונה מאפשרת להנות מצפיה ביתית ברמה הגבוהה ביותר. בכל הנוגע לאיכות התמונה ולהנות מהמסך כמה שיותר, כדאי לחשב קודם כל את גודל החדר בו תעמוד הטלוויזיה ורק אחר כך לבחור את המסך המתאים.

עיצוב הטלוויזיה

אמנם לא מדובר כאן על עיצוב ממשק משתמש או בפונקציות, אך כשבוחרים טלוויזיה יש לחשוב גם על איך היא תיראה במרחב בחלל. ישנם עיצובים שונים של טלוויזיות והיום ניתן להינות גם מעיצוב מושלם וגם מהפונקציות הטובות ביותר שיש לטלוויזיה להציע.

מחפשים טלוויזיה חכמה

לאחר שהבנתם כי השליטה בטלוויזיה היום יכולה להתבצע בקלות ובדרך שלכם ולאחר שמדדתם את החלל, הנה כמה עצות שיוכלו לסייע לכם לבחור את הטלוויזיה החכמה המתאימה לכם יותר מכל:

  • הגדירו את גודל המסך לפני שאתם רוכשים את הטלוויזיה.
  • בחרו האם אתם רוצים לצפות במסך תחת ממד או בכל מסך אחר.
  • בדקו את החברות השונות וחפשו אחר החברה שעונה על ממשק המשתמש המתאים ביותר לצרכים שלכם.
  • התאימו את הטלוויזיה לתקציב שלכם. ישנן טלוויזיות במגוון רחב של מחירים, אם תגדירו את גודל המסך, החברה והתקציב, יהיה לכם קל יותר למצוא את הטלוויזיה המתאימה לכם.

עם זאת, חשוב לזכור כי עולם הטלוויזיות והמסכים מתקדם כל הזמן, כך שאם זה הזמן המתאים עבורכם לרכוש טלוויזיה חדשה כדאי שתבררו מה הצורך שלכם כרגע ובהתאם תבחרו את הטלוויזיה שלכם בהתחשב כמובן בעצות למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה