24.2.2014

Samsung Galaxy S3 mini

הגלקסי S3 מיני הוא גרסה קטנה יותר של אחיו הגדול, אבל מציע לא מעט תכונות שהופכות אותו למכשיר אטרקטיבי לא פחות במחיר מופחת של פחות מ – 2000 ₪.

רק על מנת להתרשם, יש לציין כי המכשיר מגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 4.1 (Jelly Bean) ומסך 4 אינץ ברזולוציה של 480 על 800  וטכנולוגיית Super AMOLED אשר מפחיתה את הסנוור במידה ניכרת לעומת טכנולוגית AMOLED המקורית. בסופו של דבר, התמונה שמתקבלת היא חדה וברורה ועם זוויות צפייה רחבות (חשוב מאוד כאשר רוצים להראות לחברים תמונות או קטעי וידאו).

כמו כן, המכשיר רץ על גבי מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ וכולל מצלמה אחורית בגודל 5 מגה פיקסל עם פלאש ומצלמה קדמית מסוג VGA.

עם מפרט טכני שכזה, הגלקסי S3 מיני יכול להריץ את הרוב המכריע של האפליקציות הזמינות בשוק עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד 4, וזאת לעומת מכשירים אחרים בשוק הישראלי שלעיתים מסופקים רק עם אנדרואיד 3. מערכת ההפעלה מגיעה עם מעטפת ה – TouchWiz של סמסונג המציעה אפשרות לסדר את דף הבית לפי העדפת המשתמש, להגדיר דף בית חלופי ולשלוט במספר תוכניות במקביל דרך מנהל משימות ידידותי.

מכשיר שקל ונוח להחזיק ביד

עם משקל של פחות מ – 0.20 ק"ג ועובי של קצת פחות מסנטימטר, מדובר במכשיר אידיאלי למי שרוצה טלפון שניתן לסחוב בכיס בקלות ובנוחות. גם סידור הכפתורים הפיזיים על גבי המכשיר עצמו הוא אידיאלי, כאשר כפתור הכיבוי וכפתור השליטה בעוצמה יושבים זה מול זה בצד ימין ושמאל של המכשיר ומאפשרים לשלוט בשניהם בקלות באמצעות שתי אצבעות בלבד. כפתורי ה –  Back, Home ו – Menu נמצאים בקדמת המכשיר לפי הסידור המוכר והאהוב של סמסונג, כך שמי שמהגר למכשיר מאחד ממכשירי משפחת גלקסי האחרים, יכול להרגיש בדיוק בבית. לבסוף, חיבור המיני - USB נמצא בתחתית ושקע האוזניות הסטנדרטי (3.5 מילימטר( נמצא למעלה, שוב, בדיוק כמו בכל סדרת גלקסי.

זמן שימוש מצוין

נושא כאוב במיוחד בכל הקשור לטלפונים חכמים הוא משך החיים הממוצע של הסוללה שלעיתים נגמרת כבר אחרי חצי יום ודורשת טעינה ממטען שלא תמיד נמצא בסביבה... למרבה המזל, הגלקסי S3 מיני מגיע עם סוללה של 1500 mAh שיכולה להספיק ליותר מיום עבודה שלם בשימוש סביר ועד לשבע שעות דיבור. גם מכסה הסוללה מתוכנן היטב כך שלא ייפול או יתחלק פתאום מבלי שהבעלים ישימו לב.

לסיכום – מכשיר שבהחלט שווה את מחירו

לסיכום, למרות שהמפרט של הגלקסי S3 מיני אינו זהה לזה של המכשירים המתקדמים בשוק, הרי שיחסית למחירו הזול - הוא מספק תמורה מצוינת עבור מי שמחפש טלפון סלולרי חכם וקטן או טלפון שניתן לשימוש על ידי לילדים ובני נוער.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה