25.7.2013

המדריך לבחירת טבעת האירוסין המושלמת

טבעת אירוסין היא הטבעת אותה אתה מעניק לזוגתך, במעמד הצעת הנישואין. בשונה מטבעת נישואין, אותה וודאי תקנו יחד (תכלס, היא תבחר ואתה תהנהן בהסכמה) את טבעת האירוסין עליך לקנות לבד!

אישית, אני רואה בזה סוג של מבחן גבריות. בשבטים אפריקאים צריך לצוד אריה, בחברה המערבית צריך לצוד טבעת... אז כדי לעזור לך לצוד את טבעת האירוסין המושלמת אספתי מספר עצות שימושיות ליום הגדול.



עצה מס' 1- מחקר מקדים

להלן מספר שאלות, אם ענית על כולן באופן ברור, חד משמעי ובטוח  כל הכבוד אתה נדיר בנוף הגברי. אם היה לך קשה, ורוב התשובות היו "לא יודע" "לא בטוח" וכו'... תוציא את המשקפת מהבוידם ותתחיל לתצפת על מלאי התכשיטים שלה בכדי למצוא את כל התשובות, כי רק כך תוכל לבחור טבעת אירוסין מתאימה.

  • האם היא מעדיפה כסף או זהב- זהב לבן, אדום או רגיל (צהוב)?
  • האם היא אוהבת טבעות עם הרבה אבנים, או טבעת עם אבן אחת דומיננטית?
  • האם היא מעדיפה טבעת דקה או מאסיבית? השאלה מתייחסת לטבעת עצמה ולא לאבן
  • האם יש לה שרשרת קבועה שהיא לא מורידה? (אם כן צריך להתחשב ולקנות טבעת ברוח השרשרת הזו. ואני מדגישה- לא סט תואם, אלא טבעת שתשלים את השרשרת)

עצה מס' 2- גודל הטבעת

אם אתה חושב שהכי חשוב שטבעת האירוסין תתאים למידת האצבע שלה, אתה טועה. זה החלק הזניח והקל ביותר- קח חוט תפירה או כל חוט\ סרט אחר ומדוד את אחת הטבעות, כך שתישאר עם חוט באורך הקף הטבעת...כמה פשוט ככה מוצלח. אפשר כמובן גם לקחת את אחת הטבעות איתך לסיבוב הקנייה אבל אם בא לך לשמור על כל ההצעה בהפתעה (וכן, בא לך גם אם אתה לא מודע לזה) עדיף לא להעלים לה תכשיטים...היא תשים לב, תאמין לי.

עצה מס' 3- באתי לעזרת חבר...

כדאי לקחת מישהי, חברה שלה, שאפשר לסמוך עליה... זה לא אומר בהכרח החברה הטובה אלא מישהי שזוגתך מזדהה עם הטעם האופנתי שלה, מישהי שמכירה אותה באמת ויודעת להגיד מה היא הייתה בוחרת לעצמה.

עצה מס' 4- תקשיב לאני הפנימי שלך

כשתגיע לחנות התכשיטים אתה תתבלבל. גם אם אתה הבנאדם הכי קול בעולם, גם אם אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה- אתה תתבלבל. למה? ההיצע המטורף, שפע האופציות השונות, החומרים, האבנים ושאר מיני מבלבלים... לכן אני ממליצה בחום >> להשתמש באפליקציית הפתקים בסמארטפון ופשוט לכתוב את המסקנות שהתקבלו מעצה מס' 1 . המוכר בחנות ירצה כמובן למכור לך את הטבעת הכי יקרה ומרשימה, וקל מאוד להתפתות ולהקשיב לו אבל תזכור שהוא לא באמת יודע מה זוגתך רוצה...רק אתה יודע! (אחרי שעשית את המחקר בעצה מס' 1, כמובן)

אסכם בעצה הכי טובה לטעמי- קח את הזמן. תתלבט, גלוש באתרים מותגי תכשיטים וטבעות אירוסין (לדוגמא: קטלוג טבעות אירוסין של יעקובוב) תבדוק מה האופציות שלך לעומת הסכום שעומד לרשותך ותתנחם בכך שזה הדבר הראשון והאחרון שתצטרך לעשות בכדי לקדם את החתונה הזו....את כל השאר היא תעשה, רק אל תשכח לבוא לחתונה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה