11.5.2015

למי מתאים מחשב ה- Macbook Air ?


אם אתם מייעדים לעצמכם לרכוש מחשב אישי חדש, שיענה על מגוון נרחב של שימושים, זה הזמן להכיר את את ה- Macbook Air מבית אפל (זאת במידה וטרם שמעתם על המחשב הדק ביותר בעידן הנוכחי). מחשב זה בשל עוביו המועט (החלק העבה ביותר הוא פחות מ- 2 ס"מ) מתאים על פי רוב למי שנמצא רבות בדרכים, למטרות עבודה או לימודים. בשל העובדה שהמחשב דק, לא רק שהוא אינו תופס מקום רב בתיק, הוא אף קל לנשיאה ממקום למקום וזו הסיבה שסטודנטים רבים לצד אנשי עסקים יציגו את ה- Macbook Air שלהם.

נוחות חסרת פשרות

מחשב ה- Macbook Air מאפשר למשתמש ליהנות מחוויה יחודית באמצעות המקלדת הנוחה המחוברת אליו ובאמצעות היכולת להפעיל את מסך המגע בכל שלב נתון. אם זה לא מספיק, במחשב פיצ'רים רבים המוכרים ממכשירי הסלולאר של אפל (אייפון) המאפשרים עבודה קלה ונוחה. הסוללה במחשב מספיקה לעבודה השוטפת של משתמש הקצה ואין ספק כי הרכיבים החזקים של ה- Macbook Air הם המאפשרים למשתמש ליהנות ממחשב קל נוח ופשוט לתפעול לאורך זמן.

לא לכולם הוא מתאים

כשאפל ייצרה את מחשב ה- Macbook Air היא חשבה בעיקר על אותם צרכנים שזקוקים למחשב קל ודק. למחשב אומנם ביצועים מעולים, אך הוא בהחלט לא יתאים עבור גיימרים מושבעים או גרפיקאים שזקוקים לאיכות ומקצועיות הבאה לידי ביטוי במחשב רב עוצמה. מחשב זה מתאים לכל שימוש רגיל, בין אם אתם נדרשים לכתוב על גביו עבודות, להציג מצגות, לגלוש ברשת ועוד.

הכירו את מפרט המחשב

כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, הכירו את הרכיבים של Macbook Air וודאו כי הם עונים על דרישותיכם, תוך שאתם לוקחים בחשבון כי העובדה שהמחשב דק וקל, באה על חשבון פרמטרים אחרים שאולי חשובים לכם באופן אישי.

ל- MAC מעבד Core i5 הפועל במהירות של 1.4 לצד מעבד גפי של intel HD 5000, כונן אחסון בנפח של 256 גיגה וזיכרון של עד 4 גיגה (לא גבוה במיוחד אך בהחלט מספיק לסטודנטים ולבעלי העסקים שנמצאים כל היום בדרכים). המחשב מאפשר עבודה מהירה והוא מגיע עם חבילת האופיס של אפל אשר נקראת iWork.
בשונה מהאופיס המוכר מבית מייקרוסופט, מעבד התמילים נקרא Pages, תוכנת המצגות נקראת Keynote וגליונות הנתונים (האקסל) נקראים Numbers. שימו לב כי כל התוכנות ניתנות בחינם במעמד הרכישה והן בהחלט תומכות בשפה העברית לרבות כתיבה מימין לשמאל.

לסיכום – אם אתם בעלי עניין במחשב, אותו אתם יכולים לשאת לכל מקום מבלי להתאמץ, Macbook Air כנראה יספק את הצורך שלכם. מחשב השוקל 1.35 קילו בלבד ומאפשר לכם להגיע איתו ללימודים ולפגישות עסקים, מבלי שתאלצו להתאמץ יתר על המידה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה