16.7.2019

תאורות חירום מומלצות לרגעים הקשים של החורף

הפסקות חשמל, ממש כמו סופות רעמים, הן חלק טבעי מהחורף הישראלי. כן, כשהחורף מגיע והשמש מסתתרת מאחורי העננים, צריכת החשמל עולה. בשלב כזה או אחר, תמיד ברגע הכי לא מתאים, החשמל קורס. הבית מחשיך. אף אחר לא רוצה להיות תלוי בנרות או גפרורים. גם לרוקן את הסוללה של הטלפון תוך כדי שימוש בפנס יהיה רעיון רע מאוד. המסקנה ברורה – צריך תאורה. טוב שתהיה תאורה חירום, לאותם הרגעים הקשים של חורף.

תאורת חירום קבועה, אפשר להיות רגוע קבוע

לא מעט מותגים ניתן למצוא, כחלק מהתחום הרחב שנקרא תאורת חירום. אך בהכללה, ניתן לומר כי יש תאורת חירום קבועה ויש גם תאורה ניידת. אם רוצים שקט נפשי ותאורה טובה לבית או למשרד, לרגעים הקשים של החורף, התאורה הקבועה תתאים מאוד. מומלץ למקם אותה בנקודה מרכזית, כך שאפשר יהיה להתכנס יחדיו וליהנות משטף תאורה חזק. כך אפשר להרגיש ממש כרגיל.

יתרונות התאורה הקבועה:

מספקת תאורה מאוד חזקה, הרבה יותר מאשר פנסים קטנים או פתרונות ניידים רגילים.
זמן התאורה יכול להיות ארוך במיוחד, אפילו עד 24 שעות!
ניתן לבחור גוף תאורה בעל מספר נורות לד רצויות, במספרים גדולים. למשל, יש בנמצא תאורת לד קבועה ובה 60 נורות לד קטנות. תאורה בעלת שטף אור כפול ניתן להשיג על ידי תאורת חירום ובה 120 נורות.
קל מאוד למקם את התאורה הזאת, בדיוק במקום הרצוי. סלון, חדר מגורים, חדר אורחים, חדר עבודה וכדומה.
תאורת חירום ניידת, לוקחים את האור אתכם

מלבד תאורה קבועה, כדאי מאוד להחזיק בבית גם אמצעי תאורה נייד, מיטלטל. כך, במידה ורוצים לעבור מחדר אחד לשני, לא צריך להתמודד עם החושך. לכל מקום ניתן לקחת את האור, אתכם – גם אם רוצים לצאת לחדר המדרגות בכדי לבדוק אם יש בעיה בארון החשמל. גם אם רוצים לקחת דבר מה מן המקרר. כמובן, אם רוצים לגשת עם התאורה הניידת לחדר הילדים.

מגוון תצורות תאורה נבחרות לכל זמן ומקום

חברות מתמחות מציעות כיום שלל פתרונות של תאורת חירום, לדירות, לבתים, אפילו לגינות. מותגי תאורת חירום זק”ש ומותגים אחרים מבטיחים שתמיד יהיה לכם אור זמין, בהישג יד. תאורה מסוג זה נחוצה לבית ולמשרד. היא מאפשרת להעביר את הזמן עם ספר ביד, משחק קופסא, או בשיחה עם ידידים או משפחה, גם כשיש מסביב חשיכה. יש פתרונות שאפשר גם לקחת בתיק, לטיולים ולכל מקום. בין הפתרונות המרכזיים:

פתרונות נטענים – פנסים נטענים, דמויי עששית או בעיצובים אחרים. מחירם נוח ועיצובם יפהפה.
עיצוב קלאסי – יש תאורת חירום בעיצוב הקלאסי, המבוססת על כמה נורות לד קטנות וידית אחיזה מאוד נוחה.
תאורת לדים ניידת וחסכונית במיוחד – בפתרונות מבוססי לד ניידים, אפשר להפעיל חלק מהנורות, לתאורה חסכונית. כאשר חלק מהנורות פועלות, זמן תאורה מקסימלי גדל באופן משמעותי. אך כשצריך יותר אור, אין בעיה לעבור למצב תאורה מקסימלי.
פתרונות סולאריים – למשל ראוי להזכיר ספוטים של לד, אשר נטענים באור השמש ואשר נכנסים לפעולה כאשר יורד החושך. מעולים לגינות וכמובן גם לכל הפסקת חשמל. חסכוני ומומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה